ا
-
ابنعربی
«میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
-
اثر ادبی
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
-
اجرا
بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر اجرا (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]
-
اجراهای عاشورایی
بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر اجرا (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]
-
ارباب طرب و ضحک
طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]
-
ارسطو
دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه میدانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
اریکاتور
طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]
-
اسبان نحیف
طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]
ب
-
بدن
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
پ
-
پرسپکتیو
تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
-
پیوند نقاشی و زبان و ادبیات فارسی
اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگارهها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]
ت
-
تعریف هنر
بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
-
توت فرنگی های وحشی
بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]
ج
-
جهان
حکمت خاک در عرفان هنری خیام نیشابوری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 81-89]
ح
-
حضور
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
-
حکمت متعالیه
بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]
-
حکمت متعالیه
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
-
حکمت مسیحی
تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
-
حکمت و فلسه هنرهای زیبا
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
خ
-
خاک
حکمت خاک در عرفان هنری خیام نیشابوری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 81-89]
-
خیام
حکمت خاک در عرفان هنری خیام نیشابوری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 81-89]
د
-
دوستی
دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه میدانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
ر
-
رویکرد طراحی مبنا
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
ز
-
زیبائی
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
س
-
سنتگرایی
بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
-
سند چشم انداز بیست ساله کشور
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
-
سیمای قلندران
طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]
ش
-
شفقت
دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه میدانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
ص
-
صناعت
«میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
-
صور خیال
اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگارهها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]
ظ
-
ظهور
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
ع
-
عرفان هنری
حکمت خاک در عرفان هنری خیام نیشابوری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 81-89]
ف
-
فتوحات ابن عربی
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
-
فتوحات مکیّه
«میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
-
فرآیند تولید نگاره
اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگارهها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]
-
فریتیوف شوآن
بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
-
فقه نمایش و اجرا
بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر اجرا (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]
-
فلسفهی اخلاق
دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه میدانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
فن
«میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
-
فیلم حیوان
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
ق
-
قرون وسطی
تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
ک
-
کلید واژه ها: هنر پرفورمنس
بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر اجرا (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]
-
کیفیت طراحی
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
ل
-
لفظ و معنا
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
م
-
مسخ
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
-
مصوّرسازی
اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگارهها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]
-
معرفت النفس
بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]
-
معماری آینده
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
-
ملاصدرا
بازخوانی "توت فرنگی های وحشی" (اثر اینگمار برگمان) با تأمل بر معرفت النفس حکمت صدرایی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 91-97]
-
ملاصدرا
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
-
میزان
«میزان»؛ نظریۀ هنر و زیبایی در عرفان ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 39-46]
ن
-
نشمی کمانگر
طنز و شوخ طبعی (کاریکاتور) در فرهنگ بصری ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 9-16]
-
نظریه معماری سرآمد
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
-
نظریه هنر
بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
-
نفس انسان
بررسی مسخ از دیدگاه ملاصدرا در فیلم کوتاه «حیوان» [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 107-120]
-
نقد هنری
تعامل فرم و محتوا (یا لفظ و معنی) در ظهور زیبایی، و نقد ادبی بر پایۀ آن، در فتوحات ابنعربی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 17-25]
-
نگارگری
اشکال حضور زبان و ادب فارسی در فرآیند تولید نگارهها در نقاشی ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-105]
-
نمایش
بررسی شباهتها و تفاوتهای هنر اجرا (هنر پرفورمنس) با آئین های عاشورایی و جایگاه مشروعیت تصویرگری پیشوایان دینی در نمایش و اجرا بر اساس فقه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 121-129]
ه
-
همه میدانند
دوستی از دیدگاه فلسفه اخلاق ارسطویی در فیلم سینمایی همه میدانند اثر اصغر فرهادی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 71-80]
-
هنر انسانمدار
تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
-
هنر رنسانس
تداوم اندیشه حکمی مسیحی در نقاشی انسان گرای رنسانس [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-59]
-
هنر سنتی
بازخوانی تحلیلی «هنر سنتی» از دیدگاه شوآن [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 61-70]
-
هنر معاصر کشورهای اسلامی
نسبت مفهومی نظریه معماری سرآمد با سایرجریان های هویت گرا در کشورهای در حال توسعه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 27-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد